סטודנטים

יום משמעותי בחייה של עמליה, גרושה טרייה, שמתקשה להתמודד עם מציאות חייה. ביום בו עמליה צריכה לארוז את הבית ולעבור דירה, היא חוגגת יום הולדת לבתה בת העשר ומכינה לה עוגה.

מתן מתופף להקת המטאל הבין לאומית "אורפנד לנד", מתגורר במושב בצפון הארץ עם סבו שמעון שעלה מכורדיסטן בשנות ה-50. מתן בונה אולפן בביתו, סבו מתנגד לבניה בשל הרעש. מתן מנסה לגשר על פערי התרבות ומציע לסבו הפקת אלבום שירה בכורדית. מתן לוקח את ערוצי השירה של סבו למסע הופעות בארה"ב וחושף את קהל מעריצי המטאל לשירה של סבו. סבא מוזמן להצטרף לסיבוב הופעות בטורקיה עם הלהקה למרות דעותיו השמרניות וסלידתו מקהל הלהקה המורכב מצעירים מוסלמים. מסע מוזיקאלי בו מתן מנסה לשלב בין חייו המקצועיים חובקי העולם לבין חייו האישיים במושב.

לשכונת הרכבת בלוד, 20 דקות מתל אביב, יש יציאה אחת שחסומה בשמונה מסילות. על המסילות האלו עוברות כאלף רכבות ביום. בממוצע, אחת בכל ארבע דקות. במקום שהפך לשם הנרדף לפשע, עוני ורצח וסמים מנסות כמה נשים שחיות לבדן לנהל את היום-יום בפשטות.

לפעמים צריך ללכת כדי לחזור. לשכוח כדי להבין. חזי הולך לפנות חפצים אחרונים מבית הוריו המנוחים יום לפני שהדחפורים מגיעים להרוס את הבית. 24 שעות אחרונות בבית ריק מחפצים ומלא בזיכרונות. שתי מעשיות, שני פורטרטים של הורים שנשכחו בזמן.

יותם חזר מהצבא.
פגש את אבא. פגש את אימא. לקח את החברה לסיבוב על האופנוע.
יותם חזר הביתה, אבל משהו השתבש בדרך.

סרט דיוקן העוקב במשך שנה אחרי ז'אן קלוד ג'ונס.

ארטמיס הוא דוב קוטב שלילה אחד מוצא מטבע שנוצצת מהזוהר הצפוני , הוא רעב לעוד מטבעות כאלה , הוא מוצא את טוגה אסקימואי מקומי שמציע לו מטבעות תמורת עסקה של אבדון.

בדרכה אל לוויית אביה, מלווה בבתה, בתיה, חווה אורנה שרשרת אירועים, דרכם נחשפים פרטים מעברה, המאירים על יחסיה עם משפחתה ובתה.

יום אחד, בפרבר מנומנם שדבר לא קורה בו, אדי בן ה-17 יוצא למסע של רגשות עצורים, אלימות מתפרצת וגילויים מיניים.

אילנה היא הבחורה נכה ומוגבלת. בשכונת מגוריה היא מושא להעלבה ולפגיעה מתמדת. אך אילנה בשלה - היא רוצה חום וקרבה, ומוכנה לעשות הכל כדי להשיג את מטרתה