עלילתי

עיתונאית צעירה (יובל שרף), מגיעה למקום להתחקות אחר סיפור מסתורי המלווה את מותה של אם המשפחה, אנה, שנולדה בפולין במחנה ריכוז ונישאה לאחר הגעתה ארצה ליוסוף.
הדמויות אותן יעל פוגשת מספרות לה על חייהם, החלומות שלהם, התקוות, הרומנים, התשוקות והאכזבות. דרך גיאומטריה של פיסות זיכרונות, מנהל הסרט מסע בין ההווה שבו מצויות הדמויות לטראומות העבר, אלו של האומות המתקוטטות ושל היחסים האינטימיים

סיפור חייו של אדריכל הבאוהאוס מוניו גיתאי וינרויב, אביו של הקולנוען עמוס גיתאי. זהו סיפור מסע אישי בו משולבים חלקים מארכיונו הפרטי של גיתאי.

השנה 1989.בעיצומה של האינתיפאדה על גג בנין מגורים בעזה מוצב תומר בן ה 18.5 יחד עם חבריו למחלקה.המטרה: לשלוט בשטח ולמצוא את נערי השאביבה שרצחו את אחד מחבריו. החיילים מנסים להתנהל מול האוכלוסיה העוינת ומול המשפחה שעל גג ביתם הם מוצבים, ונספגים אט אט בתוך מערכת ערכית מטלטלת. תומר,שלוקח חלק בפעילות וצופה בארועים, מנסה לבדל עצמו מכל המתרחש,אך בסופו של דבר מוצא את עצמו בתפקיד השליח הנוקם את מותו של חברו.השתלשלות הארועים מביאה אותו להבנה חדשה בכל הנוגע למלחמת הקיום שלנו פה

יאיר, צעיר יתום מבית דתי לאומי, כמעט נהרג בגלישת סנפלינג בעוד אושיק חברו מתרחק מכל סממן דתי. לאחר הצלחה ענקית בהקרנות הסגורות, הסרט ״קשר חופשי״ מבית היוצר של בית ההפקות של מוסדות תורת החיים, זמין עכשיו לצפייה ישירה ללא עלות באינטרנט.


אח ואחות מתעוררים בוקר אחד במיטה. עירומים.
אימם של הנערים בני ה-17(נעה וברק פרידמן) מתה לפני מספר שבועות. לפני מותה, ביקשה מילדיה למצוא את אביהם. המסע שלהם בעקבות האב מוליך אותם אל בין בתי חולים, מוסדות סיעודיים ובתי מעצר. כמו ביקומים קוונטים מקבילים הם פוגשים אנשים המאפשרים להם בעל כרחם הצצה בוטה כואבת ופרובוקטיבית אל העתיד האפשרי הצפוי להם.

גבי מנתק מים לאנשים שלא משלמים את חשבון המים שלהם. אין לו ברירה, זה או העבודה הזאת או מובטלות. ככול שהוא מנתק יותר, הוא מרוויח יותר.
כמו גנב הוא פולש לחצרות האחוריות של הבתים שם נמצאים השעונים וכמו תליין מסתובב בשכונות. כשהוא נתקל באנשים, הם מקללים אותו ,משפלים אותו ומאשימים אותו במצבם.
גבי ממשיך לנתק , יש לו משפחה לפרנס, אבל עוד כמה זמן יחזיק מעמד.

לילי מחפשת גיבור לספר החדש שלה. נינו, אמן רחוב רומנטיקן ומציצן, מתאים בדיוק לתפקיד. לילי מפתה אותו, חודרת לחייו ומתחילה לכתוב עליו את הספר – ללא ידיעתו. אבל חברו הקרוב ביותר, פרדי, שחי חיים כפולים כחרדי בעל משפחה ביום ואמן דראג בלילה, מפריע. לילי מחליטה לעשות הכל כדי לשמור את נינו רק לעצמה. העניינים מסתבכים כשהיא מתחילה להתאהב בנינו, וכשנינו מציץ לחייה ומגלה את מניעיה האמיתיים.

בתה התינוקת של נעמי, אשה חרדית עיוורת, נחטפה.
נעמי יוצאת למסע חיפוש חוצה יבשות, מלווה בחוקרת פרטית חילונית קשוחה.
המסע גובה ממנה קורבנות אישיים גדולים וחושף סודות אפלים מעברה...

טייס קרב ישראלי נופל בשבי אש"ף בביירות, 1982. הוא נחלץ משוביו בעזרת פאהד, ילד פלסטיני שחולם להגיע לכפר של סבו ומחליט שהטייס יהיה כרטיס הכניסה לישראל. מסע של אוייבים, מסע של איבה, חשדנות ופחד בארץ שסועה ואלימה הופך למסע של גישוש הדדי בחיפוש אחר האנושיות, האופטימיות והתקווה של שני הצדדים.

נסי בן ה-19 מתעורר מתרדמת של תשע שנים ולא קולט שהוא כבר מזמן לא ילד. ירדנה (אסי לוי), מגלה לתדהמתה שהיא בהריון בלתי אפשרי. גולן (אלי פיניש) רוצה להקים מחדש את "הגשש החיוור" כדי להציל את אהובתו ממוות, ומירון (דני שטג) מתמודד עם סוד גדול מהעבר שמאיים פתאום לצוף ולהזכיר לכולם את מה שהתאמצו כל כך לשכוח.

דמויות אלה ורבות אחרות מתנקזות אל סדנת כתיבה מטורללת בספריה הציבורית של טבריה, שם מתערבב הדמיון במציאות, הצחוק נמזג בדמעות, והעלילות הנחשפות נארגות לתוך סיפור של משפחה אחת, עיר אחת, ועולם אחד עצוב ומצחיק.

קיץ 1944. פלשתינה תחת שלטון המנדט הבריטי ומלחמת העולם השנייה בעיצומה.
אל מעון לילדות עזובות בפאתי תל אביב מגיעה מאיה, בת 13, שאמה נטשה אותה ואביה, נישא בשנית ומתקשה לגדלה. מנהל המעון, דב מרקובסקי נדהם מהגעתה למקום. הוא מכיר את הוריה ונזכר באהבתו המיוסרת לאמה. מאיה מתקשה להתאקלם במעון. היא נאבקת על מקומה בחברת הבנות, מתאהבת בארוסה של אחת העובדות במקום, חבר לח"י בן 25 ומפענחת את חידת חייה הנפרשת לעינינו טיפין טיפין .