דרמה

אריק (דרור קרן) הוא שיפוצניק במקצועו, החרד למקומו בעולם - עולם אותו מייצגת זוגתו לחיים, רינה.
רצונו העז לשמר את הביטחון שמוענק לו מעצם קיומה של רינה בחייו, גורם לו לפעול מתוך הצורך לספק אותה, כשכל מעשיו נבחנים על ידו בקפידה אובססיבית ומטרידה. מבלי לשים לב הפכו חייו במחיצתה של רינה לים של אי שקט. יום אחד, רינה נאלצת להיעדר מהבית למספר ימים, ומשאירה את אריק לבדו. בבת אחת נפתח בפניו עולם חדש.
חסרונה משחרר מתוכו אריק אחר: מצחיק יותר, חם יותר, אהוב ועצמאי. גם התאהבותו בשכנה שגרה שלוש קומות מתחתיו, גורמת לו להתרוממות רוח  ולגילויים חדשים אודות עצמו. עוד רגע והוא יהיה מאושר. אולם, כמו שלכל חגיגה יש סוף, גם היעדרותה של רינה עומדת להיהפך רק לזיכרון נעים, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי.

אלי בת ה-13 היא נערה מבולבלת ואבודה. אביה מת כשהיתה בת חמש, ומאז היא גרה עם אימה ואחותה בקיבוץ.
למרות השנים שחלפו, אלי מסרבת לקבל את האובדן. היא כותבת אל אביה מכתבים ומשתפת אותו בחוויותיה ובגעגועיה אליו.
הגעתו של באדי לקיבוץ, שופכת אור על חייה של אלי.
באדי בן ה-22 הוא בן למשפחת יורדים, שמשפחתה של אלי מאמצת. בעוד בני כיתתה עסוקים בהכנות למסיבת חנוכה, אלי רוקמת מערכת יחסים מיוחדת עם באדי.
השינויים הרגשיים של גיל ההתבגרות נשזרים בקשייה של אלי למצוא את מקומה במשפחה ובכיתה. על רקע זה יחסיה עם באדי מהלכים עליה קסם ומשמשים לה מפלט.
אלי מוצאת בבאדי חבר נפש, שהוא שילוב מעורפל של אב ואהבה ראשונה. אולם רגעי האושר של אלי קצרים: מותו הפתאומי של באדי מותיר אותה שוב בודדה ומנותקת. בדרכה המיוחדת, אלי יוצרת לעצמה מציאות אלטרנטיבית שבה באדי ממשיך להתקיים.
הצורך להכריע בין עולם הדימיון לעולם המציאות, מאלץ אותה לברוח ולחצות את הגבול שבין החיים למוות.

נער בן ה-11 הקרוע בין ההתחייבות לחברים ולשכונה, לבין לימודיו והבטחותיו לאימו,נאלץ לקבל החלטות מכריעות בנוגע לעתידו.

מיכל קוטעת טיול במזרח על מנת לחזור לישראל ולבקר את סבתה (חנה ריבר) המאושפזת במחלקה הפנימית. במהלך ביקור טעון בבית החולים היא נאלצת להכיר בעובדות: סבתה מאבדת את צלילות דעתה ואילו אמה קלודט מתעקשת שלא להשתנות. הסרט הוא פורטרט טרגי-קומי של שלוש נשים שונות המנסות לתקשר זו עם זו.

יואב מקבל את פניה של דלפין, החברה הצרפתייה של חברו מפריז, אמיל. הוא רוצה להראות לה את תל אביב, לקחת אותה אל חוף הים, לשתות בבר. אבל היא באה בגלל סיבות אחרות.

יואב ודלפין יבלו את היום יחד בעיר, מתעמתים עם הציפיות ההדדיות שלהם, ההולכות ונכזבות. דלפין תתקל בישראל של היום, על כל כובד משקלה. יואב ינסה לתפוס את אמיל בטלפון.

בכל אחד מהסיפורים המוצלבים בסרט אמפתיה, יש "תוקף" ויש "קורבן". תוך שימוש בכרונולוגיה הפוכה, כל תוקף מוצג כקורבן בסיפור הקודם. נוצר פסיפס המספק נקודת מבט ייחודית על הדרך שבה כולנו מושפעים מאנשים שאנו פוגשים באופן יומיומי.

: "כן,אבל אתה יודע שזה(ההודאה עליה חתמתי)-הכל באופן דמיון(י).."זהו אחד מרגעי השיא,רגע בו מתעדת מצלמת המשטרה בשחזור הרצח, ב- 20.4.05 את עמוס ברנס, אומר בסרט נדיר הנחשף כאן לראשונה באישור מיוחד של ביהמ"ש העליון,שניות ספורות לאחר שקצין המשטרה החתים אותו בהודאה ברצח.לשופטי בית המשפט המחוזי בחיפה שהרשיעו את ברנס ברצח החיילת רחל הלר ז"ל ,מעולם לא ניתנה ההזדמנות לשמוע את ברנס אומר משפט מדהים זה בהודאה הבעייתית, מהסיבה, שסרט שחזור הרצח הוצג לעיני שופטי בית המשפט ללא פס- קול.

לראשונה בישראל חושף הסרט צעד אחר צעד את השיטתיות והקלות הבלתי נסבלת של הרשעת שווא,כל זאת על רקע משפט הרצח המסעיר ביותר בתולדות המדינה.

אישה צעירה מגיעה לכפר בו גדלה. אט אט נחשפת העובדה כי פתיינות מינית היא דרכה לתקשר.
היא תוליך עצמה מאינטרקציה מינית אחת לשניה, עד אשר ידעו כולם שובע.אסף קורמן הוא בנו של השחקן יוסף כרמון והסרט הוא מחווה לאביו ומשתתפים בו אך ורק בני משפחתו. הכלבה הזקנה של המשפחה מתה והאב מבקש לאחד את כל בני המשפחה לטקס קבורת הכלבה. איש אינו מגיע ובסופו של דבר נותר האב לבדו. סרט מקורי על התפוררות משפחתית.

אסף קורמן הוא בנו של השחקן יוסף כרמון והסרט הוא מחווה לאביו ומשתתפים בו אך ורק בני משפחתו. הכלבה הזקנה של המשפחה מתה והאב מבקש לאחד את כל בני המשפחה לטקס קבורת הכלבה. איש אינו מגיע ובסופו של דבר נותר האב לבדו. סרט מקורי על התפוררות משפחתית.

סיפור על היחסים בין שלושה חיילים ג'ובניקים שמשחקים ביניהם פוקר.

עמוד 2 מתוך 5