חדשות

משרד התרבות והספורט מזמין הגשת מועמדויות לפרסים בתחומי אמנות הקולנוע לשנים 2017-2018

קרא עוד...

 

אנו שמחים וגאים להביא לידיעתכם כי הסרט העלילתי באורך מלא "גאולה", בבימויים של יוסי מדמוני ובועז יהונתן יעקב ובהפקתם של מרק רוזנבאום ומיכאל ויונתן רוזנבאום (טרנספקס הפקות), שהפקתו נתמכה על ידי קרן רבינוביץ – פרוייקט קולנוע, זכה אמש בפרס השחקן הטוב ביותר, לשחקן משה פולקנפליק, ובפרס הסרט הטוב ביותר מטעם ארגון אקומיני בפסטיבל הסרטים הבין לאומי קרלובי-וארי שבצ'כיה.

קרא עוד...

 

אנו שמחים וגאים לפתוח את שנת תשע"ט בבשורה כי הסרט "עץ תאנה" של הבמאית הצעירה אלמורק דוידיאן, שהפקתו נתמכה על ידי קרן רבינוביץ לאמנויות, זכה בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו בפרס מיוחד לסרט שנוצר על ידי אישה.
אלמורק דוידיאן נולדה באתיופיה ועלתה ארצה בגיל 11. עלילת סרטה הארוך הראשון, "עץ תאנה", מתרחשת במהלך מלחמת האזרחים במדינה ב-1989. במרכז הסרט נערה בת 14 ממשפחה יהודית אשר ממתינה לאישור העלייה ארצה תוך דאגה לחברה האהוב, שנמצא תחת איום מתמיד של גיוס כפוי לצבא.
להלן קישורים למבחר כתבות שפורסמו הבוקר באתרי האינטרנט הישראליים בנושא זכייתו של הסרט בפרס:

קרא עוד...

 

אנו גאים להודיעכם כי גם השנה יפעל הביתן הישראלי בשוק הסרטים הבינלאומי החשוב בלוס אנג'לס, ה-AFM, המתקיים השנה בין התאריכים 31/10 - 7/11, הבאים עלינו לטובה. הפעלת הביתן היא שיתוף פעולה בין קרן רבינוביץ – פרוייקט קולנוע לבין הקרן לעידוד הסרט הישראלי מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל.

קרא עוד...

 

קרן רבינוביץ מברכת את יוצרי הסרטים שהפקתם נתמכה על ידה, ושזכו אמש בפרסי הצטיינות בפסטיבל הסרטים "דוקאביב 2018"

קרא עוד...