חדשות

קרן רבינוביץ לאמנויות – פרוייקט הקולנוע הישראלי שמחה לבשר לציבור היוצרים והיוצרות על פתיחת מועד הגשה מקוונת (אינטרנטית) של בקשות תמיכה בתחומים השונים של פרוייקט הקולנוע הישראלי.

קרא עוד...

 

לאחר סיום בחינת בקשות התמיכה שהוגשו לקרן במועד הגשת הבקשות האחרון, החליטה הקרן בהתאם להוראות מבחני התמיכה של משרד התרבות והספורט על הסרטים שיזכו לתמיכה.

קרא עוד...

 

פרויקט הקולנוע הישראלי של קרן רבינוביץ לאמנויות שמח להזמינכם לצפות בפאנל שיעסוק בקשר בין תעשיות הקולנוע של קפריסין ושל ישראל, לקידום שיתופי פעולה עתידיים בתחום הקולנוע בין יוצרים משתי המדינות. לפאנל צורפה גם נציגה מתעשיית הקולנוע באיטליה, תעשייה איתה התחלנו לפני כשנתיים שיתוף פעולה פורה שתוצאותיו כבר נראות בפסטיבלים בינלאומיים, ובקרוב גם בבתי הקולנוע. 

קרא עוד...

 

לאחר סיום בחינת בקשות התמיכה שהוגשו לקרן במועד הגשת הבקשות האחרון (מועד ב' של שנת 2022), החליטה הקרן, בהתאם להוראות מבחני התמיכה של משרד התרבות והספורט, על הסרטים שיזכו לתמיכה. תשובות הקרן נשלחו לכל מבקשי ומבקשות התמיכה, יחד עם חוות דעת הלקטורים והלקטוריות שנבחרו מתוך מאגר הלקטורים של משרד התרבות והספורט, ובחנו את בקשות התמיכה.

קרא עוד...

 

לתשומת לב היוצרים,
קרן רבינוביץ יוצאת לחופשה מרוכזת במהלך ימי חול המועד של חג הפסח תשפ"א (2021).
נשוב לעבודה בתום החג, ביום א' ה-4.4.2021.

חג שמח!
צוות הקרן