סטודנטים

מאיה נולדה כקיבוצניקית בעין חרוד. לפני תשע שנים היא החליטה לעזוב את הקיבוץ, לעבור לירושלים ולהתחיל תהליך של חזרה בתשובה.  היא בת 37. היא יצאה עם 100 בחורים, פחות או יותר. אבל עם אף אחד מהם לא יותר מחמש פגישות. החיים שלה הם דייט אחד מתמשך.
מאיה חולמת להתחתן, להקים משפחה והיא תעשה כל מה שצריך כדי שזה יקרה. אבל יש שעון הביולוגי ברקע והזמן לא לטובתה- עם כל שנה שעוברת הסיכויים יורדים.
מאיה היא דולה במקצועה. עסוקה בהבאת חיים לעולם אבל רק מהצד. הסרט מתאר את הקושי הבלתי אפשרי בו היא נמצאת לצד ההתעקשות להשאר נאמנה לעצמה.

עשר שנים לא העזתי לגעת בקלטות שצילמתי במוסקבה. ידעתי שאראה שם את מוסקבה שלנו, את הבניינים הנטושים שהסתובבנו בהם, שהתבגרנו בהם. ידעתי שאראה שם את סאשה. הבן דוד שלי, החבר הכי טוב שלי. בתקופה ההיא היינו רק אני, הוא והמצלמה. כשצילמתי אותו הרגשתי שהמצלמה שלי שומרת עליו. ששום דבר רע לא יקרה לו. עד שיום אחד לא צילמתי אותו.

שלושה סיפורים קצרים על אי התמודדות עם פרידה וחוסר היכולת לתקשר אותה עם הצד השני. צליל, וטרינרית ביצ'ית, דוחה את שיחת הפרידה עם בן זוגה הצעיר עד שהוא נחטף.
טלי, סטודנטית חסרת ביטחון, מתקשרת לאקס שלה בנסיון נואש לחזור אליו, שנכשל כשהיא חושפת בטעות שעדיין לא זרקה את מברשת השיניים שלו.
אביה ממשיכה לנהל סטארט-אפ עם זוגתה לשעבר ומנסה לשדר "עסקים כרגיל", אך סיוט על ילדה עם ראש כרות מביא אותה להציף את רגשות התסכול שלה מול האקסית.
הסיפורים עוברים בשיחת טלפון מנקודת מבט של אחד הדוברים, כאשר קולו של הדובר השני רק נשמע.

עשר שנים אחרי שעזב את אורח החיים החרדי חוזר אהרל'ה לבית אמו כדי לחפש את דודו אליעזר, שנחטף בינקותו.
כשעולה החשד שאליעזר חי בקנדה, מסרבים בני המשפחה החרדית ליצור קשר עם הקנדי הנשוי לגויה.
משקעי העבר צפים במהלך הנסיון של אהרל'ה לאחד את המשפחה.

 סי פורה של נערה מתבגרת על השתייכות, התעוררות מינית ויחסים בין אני -משפחה -מקום, המתהווה בפער
שבין שתי עולמות - המציאות העכשווית החדגונית בישראל וזיכרונות הילדות הרווים מתאילנד.
יעל הקטנה מתמודדת עם אתגרי המשפחה במציאות הישראלית , דרך שיר ומשחק עם הבובה
התאילנדית שלה , נאחזת עוד בשאריות של תום וזיכרונות טובים מתאילנד.



כשברקע פתיחת תחנת רכבת ישראל באופקים, הסרט שוזר שיחות עם ארבע נשים בשיכון. שיחות העוסקות בשורשים אישיים וקהילתיים מובילות לעולמות פנימיים מרתקים. אסתר, אמה החרדית של דורין הטרנסג׳נדרית, מתרה בה במרוקאית לא לעשות שינוי מין. אנה דואגת לחתולים שהעירייה מנסה להרעיל ועליזה היא אלמנה המתכננת לעזוב את הבלוק לראשונה.

נעמה ולילך, זוג בנות 35, מנסות להיכנס להיריון כבר תקופה ארוכה ללא הצלחה. לילך עוברת אינספור הזרעות והתסכול מתגבר. נעמה מתחילה לפחד שהיא מאבדת את לילך. היא משכנעת את עצמה שלילך רוצה וזקוקה למשהו שאין ביכולתה לתת לה- זין. במטרה לעזור, חברה מציעה לה לגשת לימימה- מטפלת אלטרנטיבית מיוחדת שיכולה לעשות הכל. היחסים של נעמה ולילך מדרדרים ונעמה הנואשת, שלא מאמינה שההיריון עוד יגיע, פונה לימימה. "אני צריכה זין", היא אומרת לה. למחרת לילך מגלה שהיא בהיריון והן מאושרות. החיבור המחודש ביניהן לא מעלים את המשאלה של נעמה, שהופכת לסיוט שמתגשם.

מילואימניק נשלח לאבטח אנטנות במדבר ומתיידד עם חייל בעייתי ושבוז ששומר במקום. מפגש משונה עם ילד בדואי משבש את הקשר בין החיילים וסוחף את הגיבור לתעלומה מיסתורית.

בהתכנסויות משפחתיות מורחבות עומר תמיד מרגיש שקוף. כשבת דודתו, כוכבת הילדים, מקבלת ביקורת רעה וזוכה לעידוד המשפחה המעריצה, דורשים ממנו כולם לומר לה "כל הכבוד". הוא הגאה מסרב להיכנע.

לגלי יש עיניים גדולות וחומות שאוהבות להתבונן על העולם. דרך מבטה אנחנו נחשפים לעולמה הפנימי שמלא בבלבול וחסר בגבולות. גלי היא צעירה אבודה, בת להורים גרושים, אשר מתגוררת עם אמה שניכר שהיחסים בין שתיהן לא בשיא. גלי מוצאת את עצמה מאוד מבולבלת כאשר היא פוגשת בלילך (40), בת זוגתו החדשה של אביה, דורון (51) ומתחילה להמשך אליה. לילך, שמנהלת את בית החולים לחיות בר בספארי רמת גן, מציעה לגלי לבוא למקום עבודתה ולהתנדב שם. גלי, כאחת שמתקשרת עם חיות טוב יותר מאשר בני אדם, מוצאת הרעיון מהפנט, ואת לילך כמהפנטת אפילו יותר. גלי, שמעולם לא הצליחה למצוא לעצמה מודל לחיקוי ראוי, מצליחה למצוא את המקום הזה אצל לילך, ובעיקר מוצאת את הגבולות בין הערצה לתשוקה מטושטשים. ברקע, מתנדבת אחרת בשם מיכל נדלקת על גלי, ומציגה לנו אופציה הגיונית יותר למערכת יחסים רומנטית בין שתי נשים, אחריה גלי מחפשת.