סטודנטים
תום היא ילדה דתייה בת 13 שרוצה למות. היא מקבלת מהוריה המיואשים כלב במתנה – את באדי, שבהתחלה מתגרד כל הזמן. לאחר שתום מודדת את החזייה הראשונה שלה היא מתגרדת בסבל מה שגורם לה לבדוק מדוע באדי מתגרד. כך מתגלה מחלת העור התורשתית שלו שמצריכה אותו לקחת כדורים לכל החיים, מה שיוצר בינהם קשר מיוחד בו הם חולקים סבל משותף מהגוף.
בזכות הכדורים, באדי הופך לתזזיתי; כשתום מנסה לרוץ ביחד איתו החצאית הצרה עוצרת אותה והם נעצרים. מטיול לטיול, תום מתחילה להתבונן על הגוף שלה ומבינה עוד דברים על עצמה. כאשר תום מגיעה לגיל 18 ובאדי נהיה כבר כלב גדול במיוחד, הוא מושך אותה לטיול בגשם, והפעם תום לא מצליחה לשלוט בו יותר והיא נאלצת להרים את החצאית שלה כדי לעמוד בקצב הריצה שלו. באותו רגע כשהיא מתבוננת על הצל שלה היא מבינה שהיא לא מה שהיא חשבה על עצמה כל השנים האלו ומחליטה לעשות שינוי קיצוני במיוחד במראה החיצוני שלה.
מיכל (27), סטודנטית לקולנוע עם חיבה יתרה לסרטים צרפתיים, מזמינה גבר אקראי מהטינדר אליה לדירה, אלכס (25) המתברר כבחור מקומי משדרות. לאחר יחסי מין בין השניים, מיכל מוצאת שהמפגש הגיע לסיומו ואילו אלכס מגלה בה עניין ולא מראה סימנים של מתכוון ללכת. כדרך מפלט, מיכל מציעה לאלכס לצאת לאכול בחוץ אלא שזו מתגלה כתפנית שמובילה את השניים למסע סבוך ברחבי העיר שדרות. מה שמתחיל בניסיון להשביע את הרעב במסעדה, מתגלגל לשוטטות בתחנות כמו השוק העירוני והפארק. כל העת, מיכל מנסה להשתמש במה שהיא רואה סביבה כמקור היאחזות בעולם הדימויים הקולנועי שלה, ואילו אלכס המאוהב, ממהר "לשחק" בתוכו ולממש את חזונה. אולם, אופיו החמקמק והאימפולסיבי של אלכס, שבא לידי ביטוי בנטייה להסתכן ולהיעלם לעתים קרובות, מערער את מיכל ומוביל לבסוף לפרידה. בהגיעו של אוטובוס קו 2  "פריז- ניס", השניים שוב מתאחדים, ובשניהם רוחשת התקווה שהם נוסעים לפריז. אמנם בפועל, האוטובוס מוביל אותם למחסום כיסופים על קו הגבול בין שדרות לעזה. מיכל ואלכס נפלטים מהאוטובוס בריצה, כשהתשוקה והאהבה בניהם מתרוממת לשיאים שלא חוו מעולם. שם, חציית הגבול הרגשי מעמידה אותם כחשודים בעיני חייל השומר בגבול, שאינו מצליח לעצור אותם. רק יריית כדור ברגלו של אלכס בולמת את שניהם, ומחזירה אותם לקרקע המציאות.
בוריס (85), עולה מאוקראינה הממעט במילים, מתגורר בבלוק בחיפה עם סווטה (83), אשתו חולת האלצהיימר, אותה הוא סועד בעצמו; ומקס (14), נכדם ה'צבר' ה'כל יודע'.
כשמקס מגשים חלום משותף של סבו ושלו ומתקבל לפנימייה לספורטאים מצטיינים, עולות בו נקיפות מצפון על נטישת סבו 'בגפו'. כפתרון, הוא מארגן לו פגישה עם לנה (79), אשה נאה ומלאת חיים.
בוריס דוחה את הרעיון על הסף, אך נאלץ להכנע לאחר שמקס מתנה בכך את מעברו לפנימייה.
בוריס החנוט בחליפתו, יוצא אל הרחוב הסואן והמודרני עם ורד אדום, בזמן שמקס שנשאר לשמור על סבתו, נאלץ לראשונה להתמודד בעצמו עם פניה המביכים של הזיקנה.
לנה ממתינה לבוריס עם ורד לבן בצומת סואן. הוא מבחין בה ומקבל רגליים קרות אך מבטיהם נפגשים והם מחליפים חיוכים.
בוריס חוזר הביתה ברגשות מעורבים וורד לבן בידו. סווטה מבחינה בו בעצב, הוא מתיישב לידה בהתנצלות מלטף ושר לה ברוך ואהבה. מקס מביט בהם ושותק.
אושרי, סטודנט לקולנוע, מתנדב לנהוג ללוות את היוצר התיעודי הדגול קלוד ברדיני לרגל הקרנת סרטו האחרון בפסטיבל הקולנוע היהודי בירושלים. אך ברדיני הרדוף והדומיננטי, בשנות ה80 של חייו, מתעקש להגיע משדה התעופה לחוף הים של תל אביב. בעצירה בצד הדרך, אושרי מנסה להתקרב אל הבמאי הדגול ולשכנעו להגיע אל הקרנת סרטו בפסטיבל, אך מהר מאוד קלוד נרדם. כשהוא מתעורר הוא מתעקש לנהוג לתל אביב. אושרי אובד העצות אינו מצליח להניא אותו מלהגיע לתל אביב ונגרר איתו אל תוך הנסיעה. בדרך, השניים מתקרבים ומספרים אחד לשני על הבעיות שאושרי מגלה מול אביו ושקלוד מגלה מול בנו. כשקלוד נרדם על ההגה וכמעט מביא אסון על לשניהם על הכביש, אושרי מחליט לקחת את קלוד אל חוף הים, כמשאלת ליבו האחרונה.
הסיפור מתרחש בזמן המחאה החברתית 2011 .
כשבארץ משבר על רקע הפערים הכלכליים, לי נמצאת במשבר אמצע החיים. לי, אישה הבורחת מגילה אל מאהל המחאה- היא מקימה אוהל בין החבר'ה הצעירים וכשבתה מגיעה ומציבה לה אולטימטום שאם לא תחזור הביתה היא עוברת לאביה, על לי להחליט מה לעשות?
אופירה (65), פנסיונרית טרייה, עומדת בפני מציאות חדשה אשר לראשונה בחייה תעמיד אותה מחוץ למסגרת הנוחה אותה הכירה עד כה. בניגוד לבעלה, מאיר (67), פנסיונר בעצמו, אופירה מסרבת להיות קורבן של השגרה ומחליטה להחיות חלום ישן - להיות ציירת. אופירה פונה לחיזקי (64), חברתה מתקופת לימודי האמנות, אוצרת בגלריה מצליחה. אך גם היא לא תומכת בהחלטתה. חדורת מטרה, אופירה עומדת מול הקנבס הלבן, מול עצמה, לא רק כדי לצייר את הציור הראשון שלה מזה 40 שנה, אלא גם את שארית חייה.

לנח ( 55 ) יש אהבה גדולה למוסיקה קלאסית, עבודה שוחקת ופסנתר ישן בסלון הבית. על חלומו
להיות פסנתרן נח וויתר בצעירותו, אולם כשמתקרבים מבחני הקבלה של ניר (10) בנו הקטן
לאקדמיה למוסיקה, החלום מתעורר בו שוב ואיננו מרפה. בתוך הרצף האובססיבי יתפרק זרם חייו
של נח ההולך וצולל אל תוך חיי בנו.

לאלי יש תינוק בתוך הבטן. חולמנית ונרגשת, היא מגיעה לקניון על מנת לעבור בדיקה שגרתית אצל הרופאה, במהלכה היא מגלה כי העובר נמצא ללא דופק.
המומה וכאובה, משוטטת תלושה ברחבי הקניון; אלי מנסה לצייר לעצמה מציאות אחרת.

שוטר מזמין זר במצוקה להסתתר בביתו ומשאיר אותו לבד בדירה עם אישתו, בזמן שהוא יוצא לטפל באירוע טרור, מבלי לדעת שהזר בדירתו הוא בעצם אחד מהמחבלים.

סרט נסיוני המשלב תעוד ווידאו ארט. הסרט עוסק בהתמודדות של קרן (יוצרת הסרט) עם הפרעת החרדה, דרך טיפולים מסוגים שונים.
בסיפור המסגרת קרן עוברת מספר שלבים של התמודדות. תחילה היא נתקלת בקשיי הocd ומנהלת טקסים בייתיים שמדגישים את ההתמודדות הסזיפית שלה עם הפרעת החרדה. ניתן דגש ויזואלי של תחושת הלופ שנוצרת מתוך המחשבות והפעולות האובססיביות.
הטיפולים בסרט מהווים עוגנים בדרך לנסיון שלה לשמור על מצב מאוזן תוך שאילת שאלות על הקשר בין סוגי הטיפולים, והאפקטיביות שלהם.
כחלק מסיפור המסגרת נחשף בהדרגה הטריגר לאירועי החרדה- חוויה פוסט טראומטית של דור שני למלחמת יום כיפור. כבת למי שלחם באחת המלחמות הקשות שהיו בארץ מאז קום המדינה, היא הייתה עדה בנעוריה, להתמודדות היומיומית של אביה עם החרדה, דבר שמשפיע עליה עד היום. לקראת החלק השני של הסרט מתחילים להתווסף חומרי ארכיון מתקופת המלחמה.
הסרט משלב בתוכו אלמנטים תיעודיים, ארכיוניים לצד ייצוג וויזואלי ארטיסטי מתחומים טיפוליים, פסיכולוגיים מחד, ופטישיסטיים מלחמתיים מאידך.

עמוד 1 מתוך 23