עלילתי

תל אביב, 1989. בועז, סטודנט צעיר המנסה להתקבל ללימודי תואר שני באוניברסיטה, מתחיל לקבל במפתיע מכתבי אהבה אובססיביים ממחזר אלמוני. המכתבים מערערים את חייו השלווים לצד חברתו ומעלים שאלות בעניין זהותו המינית.

שכונה ירושלמית, הנמצאת בקו התפר שבין העיר המזרחית והעיר המערבית, סוחפת לתוכה את ארנב - אומן גרפיטי וברמן ירושלמי, יעקב גיטיס - חוקר פרטי עם סוד אפל, הרב שמעיה כנפו - רב שידוע בזכות סגולותיו ויכולתו לצפות את העתיד, אלה - אשת עסקים יפיפייה, ווקס - מלצרית חוזרת בתשובה. מערכת היחסים המתפתחת בין הדמויות מייצגות עולמות שונים ואמיתות שונות ונעה על קו התפר שבין אמונה ואמנות, כאשר מהלכי העלילה עתידים לשנות את מהלך חיי גיבוריה.

סרט עלילתי חרדי המספר על ילדה שחוותה טראומה לאחר שראתה פיגוע, ומוצאת מזור לסבלה בחברתה של אשה מבוגרת שאתה היא מסיירת ברובע היהודי של ירושלים העתיקה.

מי מפחד מהזאב הרע" הוא מותחן קומי של צמד היוצרים הישראלים אהרון קשלס ונבות פפושדו. הסרט מבוסס על עולם המעשיות והאגדות ושואב ממנו את ההומור והאימה הרלוונטים לעולם המבוגרים.

שביל ממתקים מוביל לגילוי גופתה של ילדה. זה המקרה האחרון בשורה של מעשי רצח מצמררים. החשוד העיקרי ברצח, הוא מורה צעיר לתנ''ך שנעצר ושוחרר עקב אלימות שהופעלה עליו בזמן חקירתו. הבלש שהיה אחראי לתקרית המשטרתית המבישה, מחליט לפעול מחוץ לגבולות החוק על-מנת להביא את החשוד לצדק, אבל יש מי שמפריע לו בדרכו למטרה: אביה האבל של הנרצחת האחרונה שהחליט לצאת למסע נקמה פרטי ונוטף דם.

זה סיפורו של ניצ, בטלן חסר שקט וציניקן חסר תקנה , החוזר מנדודיו בתקווה להשיב אליו את חברתו שעזב וכלבם האהוב. אלא שזו זורקת אותו מכל המדרגות ובמקום להחזיר עטרה ליושנה, הוא מוצא את עצמו בניגוד גמור להשקפתו האנטי פוליטית ואנטי בכלל, תקוע תחת דירת אהובתו הסרבנית, על צמרתו של עץ, בשפיץ של מאבק אקולוגי נגד כרישי נדל"ן וטייקוניי חניונים.

שלושה זקנים וילד, מוצאים עצמם תקועים ביחד בבית אבות בירושלים. מצד אחד הילד (גיל בלנק) שהוא גאון מבריק, אבל חסר יכולת חברתית, מצד שני סבא שלו [ששון גבאי], אותו לא פגש מעולם, איש לח"י שהקים את המדינה ולא מאמין בדמעות. איתם, החבר הכי טוב של הסבא מימי המחתרת, (מוני מושונוב), מלא יצרים ותשוקה שכבר לא תתממש, ודוד אנגלי (פטריק סטוארט) שחקן שייקספירי, מתוסכל וחסר כל שחייב מאתיים שלושים ושתיים אלף יורו. אבל יש דבר אחד שבכל זאת מאחד אותם - הם רוצים לשדוד בנק ביחד. הם רוצים לנקום בממסד שלא משלם פיצויים לילד על מות אביו, רק כי ככה כתוב באותיות הקטנות. והם רוצים את הכסף כדי להגשים חלום אחד אחרון של כל אחד מהם.

קומדיית נוכלים המתרחשת בתל אביב. העולם מתעורר בוקר אחד כשעל שערי כל העיתונים מתנוססים פניהם של חברי חוליית חיסול של המוסד הנשלחה בעקבות הטרוריסט מחמוד אל מבחוח בדובאי. אבל המופתעים האמיתים דווקא הם אנשי המוסד עצמו, היות והם יודעים ש"סוכני המוסד" הללו מעולם לא עבדו בשבילם. התעלומה עוד גדלה כאשר אנשי הביטחון הישראלים מצליחים לעצור את חוליית החיסול הקטנה, ארבעה ישראלים-צרפתים, רק כדי לשמוע שהם למעשה חלק מ"תא כידון", חוליית החיסול המפורסמת של המוסד. מי הם באמת האנשים הללו? מי שלח אותם למשימה? בעולם שבו דבר אינו כפי שהוא נראה, השקרן הטוב ביותר הוא ודאי לא מי שאנו חושבים שהוא.

סרט הטבע העלילתי הראשון מסוגו בארץ. משה אלפרט, מצלמי הטבע המובילים בישראל, עקב לאורך יותר מעשרים שנה אחר הזאב. מתוך אלפי שעות צילום ומתוך כבוד ואהבה עצומה לסביבה, נולד סרטו "יללת הזאבים". מדובר בגור זאבים מיוחד במינו, סקרן ורגיש, שנולד לחיקה של להקה גדולה ואוהבת. עד מהרה מגלה הזאב הקטן והסקרן שהעולם רחב ופתוח בהרבה מהטריטוריה הביתית הקטנה ודחף ראשוני וחזק קורא לו לעזוב את הבית ולצאת אל עולם לא מוכר. בדרכו הוא גומע מרחבים ונופים, פוגש חיות חדשות, נקלע להרפתקאות, מאוים ע"י חיות טרף ומתמודד עם תנאי שטח ומזג אוויר לא קלים.

יקי ושאול הם שני אחים, נערים מתבגרים, שחולקים ביניהם קשר עמוק, כמעט טלפתי. לאחר שאביהם איבד את עבודתו, משפחתם נקלעת לקשיים כלכליים וחובות כבדים. יקי ושאול מרגישים שאינם יכולים לעמוד מן הצד ולראות את משפחתם מתפרקת. העובדה שיקי התגייס לאחרונה לצבא ומחזיק בידיו נשק, מאפשרת להם לקחת את גורלם בידם.

סיפורן של חמש נשים וגבר אחד (עפר שכטר), שכנים באותו בניין במרכז הארץ, שמתקבצים מידי שנה לראות ביחד את תחרות הזמר השנתית הגדולה ה"יוניברסונג" (סטייל האירוויזיון).