סטודנטים

אנימיזם, אנימציית בובות סוראיליסטית.
הסיפור מתרחש באישון הליל בו ראיסה, עלמה צעירה, נאלצת להתמודד אל מול פרא שמגיע לאסוף את גופו של דויד אהובה.

קשר מיוחד בין אחות בכורה, חילונית ופמיניסטית החיה עם בת-זוגה לבין משפחתה החרדית מבית שמש: שנים-עשר אחיה ואחיותיה, אמה ואביה יוצאי הדופן. דינמיקות-קצה במשפחה מרתקת, מורכבת ומלאת ניגודים שבתוכה הבלתי אפשרי הופך אפשרי.

תם מתעורר על הספה בסלון.
לאורך הלילה הוא יתעורר שלוש פעמים.
כל התעוררות תחשוף פנים אחרות למערכת יחסים שנגמרה.
ואריציה לאהבה נכזבת.

מיכה חוזר מעוד יום מתיש בעבודה. לתדהמתו, בתו לירז החמיצה שיעור פרטי אשר עולה לו בדם. יחסי ההתגרות והאימה בין האב לבתו כבר מבוססים בבית. מיכה צובר זעם בעוד לירז נערכת לספוג את האלימות. מנגד האם בניסיונה לגונן רק מלבה את האלימות עד לאותו רגע מכריע.

11 דקות, ביקור פיוטי בעזרת הנשים בכותל המערבי.
יהודיות, נוצריות, דתיות וחילוניות,
ביום ובלילה בגשם ובחום.
צילום מסוגנן ומהפנט החושף רגעים של תשוקה, החמצה וחיפוש האל

סיפור אהבה אימה המתרחש בתל אביב תחת איום של שואה גרעינית, בין פני, בחורה צעירה ובודדה שמעבירה את זמנה בהידבקות מוחלטת למסך ולחדשות המטרידות, אוכל ושינה, לבין איזי, השכן המסתורי והביישן שלה שמציץ עליה מחלונו. במפגש הראשון בינהם איזי מציל את פני ממקק שהחליט לטפס עליה באמצע הכיכר המרכזית, פני מבוהלת ונגעלת מהבחור המוזר שלא נרתע ממגע עם יצור כל כך מבחיל. עם הזמן  השניים מתחילים להתקרב על רקע המלחמה המתקרבת ופני רואה באיזי תקווה ומתחילה להרגיש אליו, אך הקשר הרומנטי נקטע ע"י פיצוץ מיסתורי בדירתו של איזי שלאחריו אין זכר לעקבותיו. פני שוקעת בדיכאון וחוזרת לחכות לסוף הבלתי נמנע, עד שמקק טורדני פולש לדירתה ולא מפסיק להפריע את מנוחתה. פני מחליטה לחסל אותו בכל מחיר

הסרט מספר על אם חד הורית מפעילת מל"טים במציאות בה מפעילי מל"טים הם לא רק עסק ממשלתי, אלא עבודה לכל דבר ועוקב אחר יום בחייה, מהרגעים הטריוויאליים והיומיומיים ועד הקטלניים ביותר. הסרט תוהה עד כמה מעבודתה נכנס אל תוך ביתה?

ליאור שי, חסיד ברסלב בן 42, יוצא למסע ברחבי הארץ במטרה אחת: לשמח אנשים. נלווה את ליאור בנסיעותיו מצפון ועד דרום: מפגשי ריקוד, תיפוף, והקשרים שהוא מפתח עם תושבי האזור על כל גווניהם, ללא הבדל דת גזע ומין. כל זאת על גבי נופיה המופלאים של ארץ ישראל, היוצרים תמונת פסיפס מרתקת סביב עיצוב דמותו של ליאור.

שני חברים שעלו לארץ בשנות ה-90 מצ'צ'ניה, נתקלים בגזענות מצד חבריהם הרוסים שמשפילים אותם על שום היותם קווקזים. את הקונפליקט הזה אפשר לפתור רק בשתי דרכים: להב מושחז או אבק שריפה בתוך קנה.

רן, נער בן 17 מירושלים, עוזב את הבית ביום חמישי ויוצא לסופשבוע של נדודים ברחבי העיר. הוא משקר להוריו ואומר שהוא נוסע עם חברים לסופ"ש בצפון. הוא יודע שבמוצאי שבת הוא צריך לחזור הביתה ולשמוע את אביו מספר לו שהוא יוצא מהארון ועוזב את אמו.  דרך אירועים שונים במהלך שלושת הימים הללו, רן נע בין המקומות והאנשים שהוא מכיר מיילדות, נזרק בינייהם ובוחן אותם בעיניים של גבר צעיר לקראת של משבר זהות. הוא הולך לסקייט-פארק המקומי, למסיבת גיוס של אחיו הגדול של חבר ולמפגש מיני מזדמן עם נערה מבוגרת ממנו. אינטראקציה מאיימת עם אביו של החבר הכי הטוב שלו הופכת למפגש הראשון שלו עם הומופוביה, הוא אינו מסוגל לתפקד מינית עם הבחורה שאיתה נפגש ואינו מוצא את עצמו בין חבריו במהלך הכניסה אל המבחן הישראלי האולטימטיבי של גבריות צעירה - שירות צבאי. רן אבוד בין גיבוש זהותו הגברית שלו לבין זהותו המתערערת של אביו.