עלילתי

נורמן אופנהיימר (ריצ'רד גיר) הוא מאכער יהודי ניו יורקי חסר חשיבות, שמתיידד עם מיכה אשל (ליאור אשכנזי), פוליטיקאי ישראלי צעיר, ברגע של בדידות. כעבור שלוש שנים כשאותו פוליטיקאי נבחר במפתיע לראשות ממשלת ישראל ונהפך למנהיג בעל השפעה בעולם, חייו של נורמן משתנים באופן דרמטי.

אחרי עשרים ושבע שנים בשירות קבע, משתחרר סא"ל דוד גרינבאום מהצבא. הוא חוזר לביתו ולבני משפחתו מהם היה רחוק שנים ארוכות ומתחיל לעשות את צעדיו הראשונים בחברה האזרחית. כמו חבריו שפרשו לפניו, מאמין גם דוד שישתלב בתפקיד ניהולי כלשהו במגזר העסקי, אבל ההצעה המיוחלת מבוששת לבוא. הוא מוצא את עצמו יותר ויותר בביתו לבדו. צופה באיזו תוכנית בוקר או מאזין לרדיו. כשחבר מציע לו להצטרף אליו לפעילות בחברה העוסקת בשיווק ערכות דיאטה, דוד רואה בהצעה הזדמנות לעשות את צעדיו הראשונים בעולם העסקים ולממש את עצמו. אבל ההחלטה אט, אט מסבכת אותו ואת בני משפחתו בסבך הכוחות האפלים והפתלתלים והבלתי אפשריים המושלים בחיים בישראל.

כשחברי מועדון החנונים יוצאים לחופש הגדול הם בטוחים שלפניהם שוב חודשיים משעממים עד שסוף סוף יחזרו לבית ספר. אבל למרבה הפתעתם, הם מקבלים הזמנות למסיבת השקת הקיץ הלוהטת של היידי שמטרלינג, מלכת השכבה. הכל מסתבך כשהיהלום המפורסם "כוכב הזהב" נגנב במהלך המסיבה והם הופכים לחשודים המידיים.
עכשיו יש להם 47 שעות ו 18 דקות לגלות מי הגנב האמיתי ולהחזיר להיידי את היהלום.
המשימה הופכת לקשה הרבה יותר כשהם מבינים שהסתבכו עם אודליה שעשוע, ראש משפחת פשע חסרת רחמים שלא מפחדת מכלום. חוץ מקבוקים.

קומדיית הרפתקאות  לילדים ולכל המשפחה. ביצת נשרים נדירה מועברת מהספארי ברמת גן לשמורת גמלא שברמת הגולןעל המשימה מופקד חיים, טיפוס תמים שמעולם לא עזב את גבולות הספארי. במקביל, שני נוכלים מחליטים לחטוף את ביצת הנשרים הנדירה כדי להוסיף אותה לתבשיל הגמר בתכנית הבישול בה הם מתחרים. כך מתחיל מרדף בלתי אפשרי אחרי הביצה המבוקשת.

"לב שקט מאוד" היא דרמת מתח, המספרת את סיפורה של נעמי, פסנתרנית תל אביבית שברירית, שעוברת לגור בשכונה ירושלמית מתחרדת. שמחה, ילד חרדי בעל כשרון מוסיקלי רב, מאמץ לעצמו את נעמי כמורה לפסנתר, ובכך מפיג את המתח הראשוני בינה לבין השכנים החרדים, אבל מפגש מקרי עם פבריציו, נזיר איטלקי רב קסם, נגן עוּגב בכנסייה סמוכה, מסבך את נעמי ושמחה עם קבוצה של קיצונים.

לשיר כרמי בת ה-16 יש חברה אחת טובה, ציונים בשמַים ופרפרים בבטן בכל פעם שהיא רואה את עומרי גבע ,אבל היא חושבת ש'חוכמה' אינה תכונה שעשויה למשוך מישהו ובטח לא עוזרת לה להיות מקובלת. לעומת זאת, אחיה תומר בן ה-22, יש חברה וכישרון מוסיקלי, שבזכותו התקבל זה עתה לתוכנית טלוויזיה פופולרית.
האם חייה של שיר עומדים להשתנות, עכשיו כשכולם מכירים אותה בתור אחותו של תומר המפורסםכמה רחוק היא תהיה מוכנה ללכת כדי להתקבל לחבורת הבנות השולטות בכיתה? ומה היא תגלה על חברוּת אמת ועל אהבה ראשונה

אברם, קבלן בניין ירושלמי החליט לעשות מעשה ולהתקדם בחיים. הוא לוקח על עצמו עבודות גדולות יותר ואף מעביר את משפחתו: בנו ואשתו, לבית גדול ומפואר יותר. בית זה הוא גאוותו אבל הסיכונים הכלכליים הופכים לאסון. אברם לא מצליח לעמוד בפרויקטים שלקח על עצמו והוא מאוים על ידי נושיו. והגרוע מכל- הבית עומד להילקח ממנו. האיום מקרב בין בני המשפחה המתלכדים ונחלצים לעזרת האב.

אישה (טל טלמון) וגבר (אסף גולדשטיין) נפגשים ליום של פנטזיה מינית בבית מלון. במפגש ביניהם עולים מעל לפני השטח סודות,
בגידות, שקרים ותשוקות חבויות. משחק התפקידים במערכת היחסים עובר תהפוכות, כשהאישה הנבגדת מעמתת את בן זוגה עם מחירה האמיתי של הבגידה.
הסרט "זוג יונים" עוסק במתח שבין עקרונות נעלים של נאמנות, אהבה, אינטימיות וחברות לבין דחפים נסתרים של תשוקות מיניות ושל תענוגות שלוחי רסן שאינן מקובלות חברתית ומוסרית

דן פרייליך (30), חנון נאה ומנומנם, עובד במשרד עורכי הדין של אבא ובקרוב מתחתן עם תמר (30), חברתו הנצחית. אבל פגישה מקרית עם מירב לוי (27), מלצרית כורדיה סקסית וקולנית, משנה את חייו.
תמר מודיעה לו שאם לא יקבעו מועד לחתונה הם יעשו הפסקה בת 3 חודשים. דן, לתדהמתו, לא נכנע לאולטימטום. בזמן ההפסקה, הוא ומירב מתקרבים ובעידודה הוא גם חוזר לטפח את הקריירה המוזיקלית שזנח.
רגע לפני פקיעת האולטימטום דן נבהל ושב לתמר. אלא שהגעגועים למירב גורמים לו להתחרט. מירב, מפוחדת מכך שדן "גדול" עליה, מפוצצת הכל. הוא כבר עומד לוותר אבל ברגע האחרון מגדל אישיות, עולה לירושלים ועורך מופע כורדי שלם מתחת לחלונה של מירב. האהבה מנצחת.

אמא הולכת, בלי לומר מילה, ומותירה את ילדתה בת ה 17 לשרוד את החיים לבד. היא משאירה מאחוריה חובות, בדידות, ושברון לב. וכמו להחמיר את המציאות, פורצים לביתה, ומשמידים בו הכל. אלא, שהתהום הנפערת בשל המאורע הזה, שולחת אותה למצוא זהות וחיים איפה שאסור.